انواع مواد شوینده مبلمان را بشناسید

انواع مواد شوینده مبلمان را بشناسید


مبلمان بخش مهمی از زندگی ما است. ما ساعت‌ها روی آن‌ها مینشینیم و به تماشای تلویزیون می‌پردازیم، انواع خوراکی‌ها را می‌خوریم و از مهمان‌های خود پذیرایی می‌کنیم. همین باعث می‌شود مبل‌ها مستعد آلودگی و کثیفی باشند. در صورت کثیف شدن، شما باید فوراً اقدام به تمیز کردن مبلمان خود کنید. اما اگر نمی‌دانید از چه مواد شوینده‌ای برای شستشوی مبل خود استفاده کنید که آسیبی به آن وارد نشود، ما در این مقاله با معرفی انواع مواد شوینده مبلمان به شما کمک خواهیم کرد.

شامپوی مخصوص مبل

متداول‌ترین و اولین انتخاب در مواد شوینده مبلمان ، شامپوی مخصوص مبل است. این شامپوها با در نظر گرفتن جنس و الیاف مبلمان ساخته می‌شوند؛ بنابراین هیچ آسیبی به رویه مبل شما نمی‌رسانند.

مبل شویی کرج آماده ارائه کلیه خدمات مبل شویی و بخارشویی مبلمان در محل با استفاده از دستگاه های رادکتور، مکش آلمانی و شامپوهای درجه یک و معطر ایرانی آماده حضور و ارائه خدمات در سراسر کرج و تهران می باشد. کافی است با شماره تماس های: ۳۴۲۱۸۸۵۶ و ۹۱۰۰۸۶۸۷ ویژه استان البرز و شهر کرج و شماره تماس: ۰۲۱۹۱۰۰۸۶۸۷ ویژه استان و شهر تهران تماس بگیرید یا فرم سفارش آنلاین خدمات مبل شویی رو پر کنید و منتظر تماس کارشناسان مجموعه باشید.

انواع مواد شوینده مبلمان

مواد شوینده برای بوزدایی مبلمان

گاهی اوقات بر اثر استفاده زیاد مبلمان بوی عرق به خود گرفته یا لکه‌های مواد غذایی را به خود جذب می‌کند. برای بوزدایی و تمیز کردن مبلمان خود می‌توانید ابتدا آن را جارو زده،‌ سپس از جوش شیرین استفاده کنید. جوش شیرین را روی مبل بپاشید،‌ دو تا سه ساعت اجازه دهید جوش شیرین روی سطح مبل بماند، سپس آن را با جاروبرقی نمیز کنید.

صابون مایع

شما می‌توانید برای تمیز کردن مبلمان منزل خود از صابون مایع استفاده کنید. دو قطره صابون مایع را در یک لیتر آب حل کنید. سپس یک تکه پارچه را به این محلول آغشته کنید و روی لکه‌ها بمالید.

لکه بری به وسیله نمک

یک ترفند قدیمی برای از بین بردن لکه‌های چربی از روی مبل استفاده از نمک است. برای انجام این کار نمک را روی لکه بپاشید و کمی آن را پخش کنید.

الکل سفید

یکی دیگر از مواد شوینده بی‌خطر برای مبل، الکل سفید است. شما می‌توانید یک تکه پارچه را به کمی الکل سفید آغشته کرده و روی لکه بمالید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *